Hoge kwaliteit van zorg voor uw dier én u vinden wij het allerbelangrijkst. Heeft u verbeterpunten voor ons of een klacht?
We proberen onze zorg en service elke dag te verbeteren. Met uw klacht helpt u ons de beste kwaliteit te leveren. We danken u dan ook hartelijk voor uw contact over uw klacht.
Wij geloven in goed contact met u als klant. Daar hoort een rustig en weloverwogen dialoog bij. Een klacht indienen kan op verschillende manieren:
Telefonisch - ga naar anicura.nl/klinieken en vind uw kliniek om contact op te nemen.
Aan de balie - kom langs of maak een afspraak bij ons op locatie, gebruik de link hierboven om ons adres te vinden.
Digitaal - vul ons klachtenformulier in. We vragen u om uw klacht duidelijk en compleet te omschrijven en in te sturen via anicura.nl/klacht. Via die weg komt uw klacht in de klachtenprocedure terecht.
Wilt u toch liever via een formulier uw feedback of klacht doorgeven? Gebruik dan het formulier hieronder.
Algemene klacht voor AniCura?
Heeft u een algemene feedback of een klacht voor AniCura Nederland - niet bedoeld voor een specifieke dierenkliniek? Ga dan naar: Algemene klacht of feedback
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Mis geen belangrijke informatie over hoe je je huisdier de best mogelijke zorg kan geven. In de AniCura nieuwsbrief ontvang je de nieuwste informatie, advies en nuttige tips om je huisdier gelukkig te maken.