Doorverwezen naar AniCura Hopmans

Bent u door uw dierenarts naar ons verwezen? U kunt dan alleen telefonisch bij onze assistente een afspraak maken. Dit heeft er mee te maken dat dit vaak speciale afspraken zijn. Zij kan, in overleg met u, het beste moment bepalen en u van informatie voorzien.

Wat wij onder andere voor u kunnen betekenen

Bekijk ook: expertises van AniCura Hopmans

Wel/niet nuchter bij bezoek

Voor sommige onderzoeken/behandelingen is het nodig dat uw dier een aantal uren nuchter is. Dat betekent dat uw dier niet mag eten. In uitzonderlijke gevallen mag uw dier ook een tijdje niet drinken. Dit zal dan de assistente u dan laten weten.

Kostenindicatie

Afhankelijk van de klacht waarvoor u komt, zal meer of minder goed vooraf een kostenraming gemaakt kunnen worden. Soms is deze indicatie al aan uw eigen dierenarts doorgegeven. Uw eigen dierenarts zal de patiëntenkaart naar ons doorsturen, zodat voor onze dierenarts bekend is welke onderzoeken er al gedaan zijn. Afhankelijk van welke onderzoeken/behandelingen nodig zijn, kunnen we u per stap een kostenindicatie geven. Deze kostenindicatie is gebaseerd op een normaal verloop (zonder complicaties) of eventueel bijkomende bevindingen.

Inschrijven

Is dit het eerste bezoek van uw dier aan ons? Dan verzoeken wij u om 15 minuten eerder te komen. Op die manier kunnen we uw dier in ons systeem inschrijven. In dit systeem worden onze bevindingen genoteerd, zodat wij die weer terug kunnen koppelen aan uw eigen dierenarts.

Betaling

Wij vragen u na afloop van het bezoek, de operatie of opnameperiode, de kosten direct te voldoen. U kunt bij ons betalen met betaalpas (pin) of contant. Creditcardbetaling is niet mogelijk.

Error

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded.