Openingstijden en contact
In het geval van spoed zijn wij, voor overleg, 24 uur per dag bereikbaar via 038 303 53 33
Voor diereigenaren
Wij werken samen met uw eigen dierenarts. We hebben hiervoor van hem of haar altijd een verwijzing nodig. Net zoals u zelf voor een behandeling in een ziekenhuis een verwijzing van uw huisarts nodig heeft. Heeft uw dierenarts uw dier naar ons verwezen? Dan maakt u zelf bij ons een afspraak via bovenstaande gegevens.
Lees ook:
Wanneer uw huisdier door uw dierenarts verwezen is naar onze kliniek, kunt u telefonisch een afspraak bij ons maken.
Wir bieten spezialisierte medizinische Versorgung und verstehen sehr gut dass Sie ihr Haustier nicht einfach jemanden antrauen. Wir arbeiten in enger Zusammenarbeit mit Ihnen Tierarzt und ausschließlich nach Überweisung. Auch bei Notfälle und am Wochenende.
Öffnungszeiten und Notfälle
Terminabsprachen an Werktage zwischen 09.00 und 12:00 und 13:00 -17:00 Uhr.
- 0031-383 035 333 (Zwolle)
- 0031-521 38 36 59 (Wilhelminaoord)
We begrijpen dat de opname voor u als eigenaar spannend kan zijn. Hier leest u meer over opname in ons ziekenhuis. Neem bij vragen gerust contact met ons op. Ga naar: opnames AniCura de Tweede Lijn
Bent u nieuw bij ons? Ga naar: Aanmeldformulier
Bent u nieuw bij ons? Ga naar: Aanmeldformulier
Soms kan het gebeuren dat u noodgedwongen een afspraak moet afzeggen. Doet u dit zo snel mogelijk en minstens 24 uur (een werkdag) van tevoren. Als een afspraak niet wordt nagekomen of te laat wordt afgezegd, zijn wij genoodzaakt de afspraak in rekening te brengen.
Bij AniCura de Tweede Lijn stellen wij alles in het werk om u en uw huisdier zo goed mogelijk te kunnen helpen. Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er sprake is van een miscommunicatie, er een fout is gemaakt of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Wanneer dit het geval is nodigen wij u uit om dit te laten weten. Dit kan telefonisch of via dit formulier.
Onze klachtenfunctionaris zorgt ervoor dat we uw klacht serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk aan te passen.
Voor dierenartsen
Het is onze missie om een verlengstuk van uw eigen dierenkliniek te zijn. We zorgen samen met u dat uw patiënten zo goed mogelijk geholpen worden. Zelf bieden we dan ook geen eerstelijns zorg aan. Alle patiënten hebben bij ons een verwijzing nodig van de eigen dierenarts.
Patiënt verwijzen?
U vindt alle informatie op onze pagina: Voor dierenartsen - verwijzingen