Welkom op onze vernieuwde website!

Een nieuw jasje, maar nog steeds met uw vertrouwde dierenarts.

Openingstijden en contact

In het geval van spoed zijn wij, voor overleg, 24 uur per dag bereikbaar via 038 303 53 33

Deutsch

Voor diereigenaren

  • Wij werken samen met uw eigen dierenarts. We hebben hiervoor van hem of haar altijd een verwijzing nodig. Net zoals u zelf voor een behandeling in een ziekenhuis een verwijzing van uw huisarts nodig heeft. Heeft uw dierenarts uw dier naar ons verwezen? Dan maakt u zelf bij ons een afspraak via bovenstaande gegevens.

     

    Lees ook:

     

     

  • Maak altijd even een afspraak voordat u langskomt in de kliniek, ook als u verwezen bent door uw dierenarts. Dat kan telefonisch of via de website.

  • Wir bieten spezialisierte medizinische Versorgung und verstehen sehr gut dass Sie ihr Haustier nicht einfach jemanden antrauen. Wir arbeiten in enger Zusammenarbeit mit Ihnen Tierarzt und ausschließlich nach Überweisung. Auch bei Notfälle und am Wochenende.

    Öffnungszeiten und Notfälle

    Terminabsprachen an Werktage zwischen 09.00 und 12:00 und 13:00 -17:00 Uhr.

     

     

  • Bent u nieuw bij ons? Ga naar: Aanmeldformulier

  • Soms kan het gebeuren dat u noodgedwongen een afspraak moet afzeggen. Doet u dit zo snel mogelijk en minstens 24 uur (een werkdag) van tevoren. Als een afspraak niet wordt nagekomen of te laat wordt afgezegd, zijn wij genoodzaakt de afspraak in rekening te brengen.

  • Bij AniCura de Tweede Lijn stellen wij alles in het werk om u en uw huisdier zo goed mogelijk te kunnen helpen. Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er sprake is van een miscommunicatie, er een fout is gemaakt of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Wanneer dit het geval is nodigen wij u uit om dit te laten weten. Dit kan telefonisch of via dit formulier.

    Onze klachtenfunctionaris zorgt ervoor dat we uw klacht serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk aan te passen.

Voor dierenartsen

  • Verwijscentrum AniCura de Tweede Lijn is er ook voor u! Het is onze missie om een verlengstuk van uw praktijk te zijn. We zorgen, samen met u, dat uw patiënten zo goed mogelijk geholpen worden. Zelf bieden we dan ook geen eerstelijns zorg aan. Alle patiënten hebben bij ons een verwijzing nodig.

    Zo verwijst u uw patiënt door

    Doorsturen gaat zeer eenvoudig; een telefoontje (van de eigenaar) naar 038 – 30 35 333 is genoeg. We willen wel graag de patiëntengegevens en de relevante klinische gegevens ontvangen. Deze kunt u bij voorkeur per e-mail doorgeven.

    CT-scan, echo of röntgen

    Wilt u uw patiënt enkel voor beeldvorming (CT-scan of echografie) naar ons verwijzen? Dat is zeker mogelijk. Als er alleen een CT-scan ofechografie nodig is, zal de patiënt direct weer terugverwezen worden naar u. U ontvangt enkel onze bevindingen per e-mail, waarna u zelf de bevindingen met de eigenaar kunt bespreken en een behandelplan voor uw patiënt kunt opstellen.

    Bij spoed of overleg

    In het geval van spoed en voor dringende vragen zijn wij voor overleg 24/7 bereikbaar op 038 – 30 35 333. U kunt ons ook consulteren als u niet direct een patiënt doorverwijst, maar bijvoorbeeld wilt overleggen over veterinair technische zaken.

    Het blijft uw patiënt

    Na een onderzoek en/of behandeling dragen we de patiënt weer aan u over. In de overdracht vindt u de resultaten van de onderzoeken en het verloop van de behandeling. Neem bij vragen gerust even contact met ons op.

Voor diereigenaren

Afspraak alleen op verwijzing

Lees meer
Voor dierenartsen

Verwijzen naar deze kliniek

Een dier verwijzen

Fout

Er is iets fout gegaan. Deze functie reageert waarschijnlijk niet tot de pagina is vernieuwd